V úterý 10. května jsme měli tři vyučovací hodiny Semiramis. Do naší třídy přišla Lucka s Romčou, se kterými už jsme se znali, protože u nás byly v prvním pololetí. Na začátku se znovu představily a zopakovali jsme si společně základní značky, které používají. Jako například značku STOP, která znamená, že pokud se nám nebude chtít o něčem mluvit nebo nebudeme chtít dělat nějakou aktivitu tak nemusíme a můžeme říct, že je nám to nepříjemné.
Jako první aktivitu jsme si tvořili jmenovky a u toho jsme měli přemýšlet v čem jsme dobří nebo na co jsme hrdí, a to jsme pak všichni řekli nahlas před třídou. Účelem bylo abychom se byli schopni pochválit nebo říct o sobě, že jsme v něčem opravdu dobří, aniž bychom měli pocit, že se chlubíme. Pro člověka je totiž mnohem jednodušší říct v čem dobrý není a co mu nejde než opačně.
Další aktivita byla malování našeho třídního stromu. Nejdříve si každý namaloval svůj návrh a poté jsme namalovali jeden velký společný strom. Šlo o týmovou práci, kde jsme se museli jako celek shodnout na podobě stromu a zapojit se úplně všichni do jeho malování.
Na řadu přišla také pohybová aktivita. Ze židlí jsme si udělali dlouhou lávku, kdy každý stál na své židličce a po nich, aniž bychom mohli slézt dolů jsme se museli seřadit od nejmenšího po největšího a také jsme u toho nesměli mluvit a dorozumívat se pouze posunky rukama a nohama nebo pohledem. Myslíme si, že tato aktivita nám šla velice dobře. Dokázali jsme se domluvit i bez použití slov, zvládli jsme se přemístit bez toho, aniž by někdo spadl ze židle, protože jsme si pomáhali a navzájem se přidržovali.
Program Semiramis se nám líbil, myslím že jsme si to všichni užili.
žáci a žákyně 6.B